Monday, July 16, 2007

Bütün lezbiyenlerin amlarını yaladım

Elif adında çok yakın bir kız arkadaşım vardı. İlişkimiz dostçaydı. Bir ara ona sarkacak gibi oldum ama pas verneyince vazgeçtim ve dostane arkadaşlığımızın zarar görmesini istemedim. Daha sonra bir ara bana kendisinin bir lezbiyen olduğunu itiraf etti. Ben de ona tüm hayatımı değiştirecek olan şu itirafta bulundum: "Eğer bir kız olsaydım, ben de mutlaka lezbiyen olurdum" dedim. Sevinç içinde "peki neden?" diye sordu. "Çünkü ben kızların amlarını yalamayı çok seviyorum, am yemeden ve am suyu içmeden yaşayamam" dedim. Elif'in gözleri ışıldadı: "Sen bir pıtık-emicisin, yanlış duymadım değil mi? Eğer öyleyse sen de bizdensin" dedi. "Evet dedim, ben de aynı siz lezbiyenler gibi amcık yalama tutkunuyum" dedim. Elif: "Bunu keşke bana daha önce söyleseydin" dedi "bu hafta sonu 2 lezbiyen arkadaşımla bizim evde buluşacağız, istersen sen de bize katılabilirsin" dedi. "Harika olur" dedim ve el sıkışarak ayrıldık.

Hafta sonunun gelmesini sabırsızlıkla bekledim. Anlaştığımız saatte Elif'in evine gittim. Kapının zilini çaldığımde evin içinden birçok kızın gülüşme sesleri geliyordu. Elif kapıyı açtı "hoşgeldin, sana bir sürprizim var" diyerek beni evin büyük salonuna götürdü. Aman Tanrım, içerde neredeyse en azından 20 kız vardı. "Hani 2 kız olacaktı?" dedim. Elif gülerek "aslında öyle olacaktı ama biliyorsun biz kızlar dedikoduyu severiz ve bazı şeyler kızlar arasında hemencecik yayılıverir" dedi. Ben güldüm "yanlış anlama sakın, benim hiç bir şikayetim yok" dedim. Elif beni içerdeki kızlarla tanıştırdı: "Arkadaşlar, bu arkadaşım erkek ama aslında o da bizden sayılır. Çünkü eğer kız olsaymış mutlaka lezbiyen olurmuş, çünkü amcık yalamaya bayılıyormuş" dedi. Salondaki tüm kızlar gülüşmeye başladılar. Kızlardan birisi: "Amcık yalamayı neden seviyorsun?" diye sordu, ben de: "çünkü kızlar amcıkları yalanınca çok büyük zevk alıyorlar, ayrıca amcıkların kokusunu ve tadını çok seviyorum" diye cevap verdim. Başka birisi "güzel cevap, peki bugüne kadar kaç kızın amını yaladın?" diye sordu. "Çoook" dedim, "benimle arkadaşlık yapan bütün kızların amını yaladım" dedim.
Elif sözü aldı: "Arkadaşlar, buraya neden toplandığımızı hepimiz biliyoruz. Haydi şimdi hepiniz pantolonlarınızı, eteklerinizi, külotlarınızı çıkarın bakalım" dedi. Bunu söylerken kendi pantolonunu çıkarıyordu, sonra külotunu da çıkardı ve burnuma doğru uzattı, "güzel kokuyor mu?" diye sordu. Külotu elime alıp am yerini burnuma bastırarak koklarken "nefis" dedim "çok güzel" ve o sırada sikim dikilmeye başlamışı ve dar pantolonumun önünde direk gibi bir çıkıntı oluştu. Bunu oradaki tüm kızlar gördüler ve içerde müthiş bir kahkaha koptu. Elif gülerek "hadi bakalım, önce ben isterim" diyerek oturduğu koltukta bacaklarını iyice iki yana ayırarak ıslak amcığını gözlerimin önüne sergiledi: "Bu ne güzel bir pıtık böyle" diyerek Elif'in bacaklarının arasında diz çökerek yüzümü amına doğru yaklaştırdım. Küçük pembe dudakçıkları burnumla okşayarak bir süre kokladım, nefes alış verişlerimi amında hissetmek Elif'in çok hoşuna gitmişti. "Hadi artık, yala beni" deyince dilimle güzel kız arkadaşımın pıtığını aşağıdan yukarıya doğru yalamaya başladım. "Tadımı beğendin mi?" diye sordu, cevap olarak dilimi vajinasının içine daldırdım ve sonra başımı kaldırıp yüzüne bakarak gülümsemekle yetindim ve sonra dilimi klitorisinin etrafında dairesel hareketlerle döndüre döndüre yalamaya başladım. Ben Elif'in pıtığını yalarken diğer kızlar da boş durmuyorlardı. Bazıları elleriyle birbirlerinin pıtıklarını okşuyorlardı, bazı kızlar da 69 pozisyonuna geçerek birbirlerinin pıtıklarını yalamaya başlamışlardı. Salonun içi resmen amcık kokuyordu ve zevk iniltileri duyuluyordu.

Amını yalamakta olduğum Elif bir süre sonra orgazm oldu, amındaki tüm ıslaklıkları dilimle yalayarak temizledim ve "oldu mu?" diye sordum. Elif "çok güzeldi, teşekkür ederim" dedi. Oturduğu yerden kalkarak "evet kızlar, başka denemek isteyen var mı?" diye sorunca hep bir ağızdan "ben de" sesi çıktı. "Öyleyse sıraya girin bakalım" dedi.
Yaklaşık 4 saat sürdü 20 kızın hepsinin amını tek tek yalamam. Bütün kızları yalayarak boşalttım. Hepsinin am sularını içtim. Am suyu içmekten karnım şişmişti, sürekli am yalaya yalaya çenem dilim ağrımaya başlamıştı ama kesinlikle şikayet etmiyordum. Yaladığım her amcığın içine sikimi de sokmak için yanıp tutuşuyordm ama kendimi tutmayı başardım.

Nihayet am yalama seansı bitti. Elif kızlara "arkadaşlar, bize böyle güzel bir gece yaşatan erkeğimize mükafatını verelim" dedi. Beni yere yatırdı ve pantolonumun önünü açarak taş gibi haldeki sikimi dışarıya çıkardı. "Sakın boşalma" diyerek sikimi ağzına alarak biraz emdi, sonra kalkarak diğer kız geldi ve böylece oradaki amını yalamış olduğum kızların 20'si de sırayla sikimi ağızlarına alarak bana zevk verdiler. Boşalmamak için kendimi öylesine kasıyordum ki, nihayet Elif benim boşalmak üzere olduğumu anlamıştı. Gelip bir hamlede sikimin üzerine oturdu ve aşağı yukarı hareket etmeye başladı. Az sonra tüm kaslarım titremeye başladı ve spermlerimi Elif'in amının içine boşaltmaya başladım. Elif bana gülümseyerek bakarak "ilk defa bir erkeğe amcığımı yalattım ve ilk defa sikiştim" dedi. "Benimle çıkmak ister misin?" diye sordu. Hayatımda hiç böyle bir çıkma teklifiyle karşılaşmamıştım, hem de bir lezbiyendi benle çıkmak isteyen...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bu yazıya Not Ver !